Module 2: L'aprofitament de la intel·ligència compartida

Primer de tot, vull dir que per problemes d'horari només vaig poder assistir a una de les dues sessions: la de dia 25 de novembre. Aquesta sessió va ser molt teòrica, però així i tot en vaig treure 2 coses molt positives.

1. El professor Carles Lindin va posar molt d'emfasi en el fet que moltes vegades no utilitzam els recursos tecnològics de manera interactiva amb els alumnes. Per exemple, va dir que alguns professors/es només utilitzam el moodle com a espai per penjar-hi coses, però que no hi promouen la interacció amb l'alumnat. És a dir que la comunicació només va en una direcció.
Aquesta apreciació em va fer reflexionar i crec que en el meu cas podria aprofitar més el moodle amb aquesta intenció, i no només per penjar-hi material. Si més no, també podria fer servir altres recursos més interactius, com ara una wiki.

2.Carles Lindin va presentar una activitat que s'havia dut a terme entre la col·laboració de diferents escoles o instituts. Aquesta activitat s'anomenava 'L'Interconte', i consistia en escriurre un conte entre els alumnes de centres educatius diferents. Per tal de fer aquesta activitat es va fer servir una wiki.
Personalment, aquesta activitat em va parèixer molt interessant i tenc previst fer una cosa similar entre els meus alumnes.

No comments:

Post a Comment